Acest articol este o continuare la cel cu DonerBoom. Am solicitat inapoierea banilor platiti prin foodpanda chiar de atunci, cand scriam primul articol legat de donerboom. Ce s-a intamplat? Pai dupa 3-4 zile.. nimic. Si incerc sa contactez cumva telefonic FoodPanda. Nu se poate. Nu exista sediu, nu exista manageri, nu exista numere de telefon. Exista doar un cacat de chat pe care poti sa scrii ce s-a intamplat si daca operatorul te poate ajuta, te ajuta. daca nu… zice sa dai mail la support@foodpanda.ro. Lucru pe care l-am facut. In caz ca nu stiati, am mai avut un meci cu foodpanda, legat de Burger King. Se pare ca nu m-am invatat minte, dar asta o voi rezolva odata ce-mi recuperez “paguba”, formata din 2 cifre si voi cere stergerea tuturor datelor mele cu caracter personal si voi dezinstala aplicatia. Dupa un scurt ping pong pe email am primit un screenshot cum ca mi se inapoiaza banii. Zic..super, hai sa ma uit in aplicatia OrangeMoney sa vad daca intra banii. Si acolo ce sa vezi..aceeasi suma, luata inca odata. M-au apucat toate spumele. Pai cum bobita, s-a intalnit hotu cu prostu’ ?
Se pare ca da. Aici nu stiu daca e vina FoodPanda sau OrangeMoney. Tind sa cred ca este vina celor de la OrangeMoney care mi-au cerut “dovezi” cum ca am cerut refund. Dupa ce le-am dat dovezi, mi-au spus ca dureaza 3-4 zile…dupa ce analizeaza tehnicul situatia.
Am ramas pe ganduri cum 2 companii straine au venit in Romania sa faca afaceri si isi fac propriile reguli. Nu sunt nationalist, dar mi se pare absurda situatia. Toate business-urile astea care iti iau bani de pe card ar trebui sa fie la dispozitia mea 24/7 prin telefon. Bai, sunt banii mei, daca mi-ai tras teapa la livrare, vreau banii inapoi. Acum, nu peste 7 zile. La fel si cei care emit carduri. Ah.. ai platit 22 de lei…si dupa 2 ore vine o tranzactie de 22 de lei inapoi…pai da-mi in cont 22 de lei. Nu ma mai lua la intrebari. Nu face nimeni mismasuri cu 22 de lei, mai ales cand vezi foodpanda la tranzactie. Ceva s-a intamplat daca, eu, utilizatorul cardului am cerut sa mi se inapoieze, e treaba mea. De ce sa dureze 3-4 zile ? Pai ia sa dureze si 3-4 zile si la plata. Ia sa nu mai existe fibre optice, sa ne intoarcem toti la dial-up. Cum ar fi ?
Concluzii:
Foodpanda este o companie de cacat. Traieste din comisioane si noi suntem prosti ca vrem sa ni se livreze prin ei mancare. Poate nu sunt toti la fel. Eu nu voi mai utiliza serviciile foodpanda.
OrangeMoney este la inceput, desi au cativa ani buni la activ. Nasol sa nu ai suport telefonic. In week-end nici pe chat nu e nimeni disponibili. Ei au program ca la banca: 9 – 18, de luni pana vineri. Pai si daca am o problema legata de banii mei ? Ce facem? Astept pana luni?