Diverse

MELAROX – sau cum sa iti bati joc de clienti

In decembrie 2020, pe 29 am dat comanda pe emag de 2 x Access Point TP-Link TL-WA1201, AC1200, Dual-Band. Nu erau disponibile la livrare de catre emag ci de catre partenerul emag, Melarox. A fost cea mai mare teapa pe care am putut sa o iau. Am platit prin banca pe 30 decembrie sunand la ei si rugandu-i sa le trimia pe 4-5 ianuarie cand revine lumea la birou, dupa anul nou. Se face 6 ianuarie si nici o veste. Si incep sa sun la ei si asa incep problemele:

  1. Primul telefon: ah.. avem doar 1 pe stoc, ca au venit 2 de la furnizor..dar unul avea ambalajul deteriorat si il asteptam si pe celalalt.
  2. Al doilea telefon: inca nu a venit de la furnizor. Va sunam noi cand pleaca de la noi.
  3. Al treilea telefon, vineri 8 ianuarie: da…inca nu am primit de la furnizor.
  4. Eram fiert, fetele de la callcenter-ul lor nu stiau nimic. Nu sunau pentru nici un update. De fiecare data trebuia sa explic povestea: n-am primit comanda.
  5. Am facut o chestie de care nu sunt mandru, dar trebuia sa o fac. Nu aveam cu cine sa discut, trebuia sa discut cu un manager. Am tintit sus si am nimerit: Am platit 20 de lei ca sa aflu numarul de telefon al persoanei care a inregistrat societatea comerciala la registrul comertului, cerand online un certificat constatator. Am aflat un numar de mobil si-am stat de vorba cu patronul. Mi-a dat dreptate si m-a pasat unui angajat.
  6. A venit saptamana urmatoare un Access Point iar dupa inca o saptamana inca unul. Dupa 3 saptamani venisera ambele.
  7. BONUS: la finalul lunii a trebuit sa le cer facturile, dar de data asta am vb la emag direct. Nu erau in colete, am asteptat sa apara in contul de emag…si nu aparusera deloc. Si acum comanda este in status: se asteapta plata

Oamenii astia n-ar trebui sa faca comert online. Nu stiu ce inseamna customer care, nu au habar ce inseamna notificari client…sunt varza si praf! Nu comandati de la ei!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *